Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

TENSION!!!

aku tension la... bukan pe.. aku wso gle nan mke aku ni... byk cgt da jerwawt ni... tencen..sampai nak kua pon aku malu la.. mcm2 da aku pakai tp tetp same jgk..adoi... tension gle.. ade duit nanti trus jmpe pakar kulit la...ari 2 aku ingt aku ni resdung tp ble p farmasi akak 2 ckp aku ni x de resdung.. pening2..tp mke ttp mcm ni.. skunk ni aku cube nak diet la..coz aku merasakan diri aku ni da gemok cgt da..adoi.. mcm ne ni... tension2..inilah sifat permpuan... hahhaha... aku ni x leh pikir bnda2 mcm ni.. nanty aku serabt..pening pale... huhuh...xpe nani... ade duit nanty kite p pakar k.. tunggu....




-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment