Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

menahan mata

aku rase aku ni da tol2 ngntk... mate pon da khayal...sok aku lik uma akak aku..n seminggu duk sane.. lame ar gak..cuti.so seminggu aku x update blog ni... keje belambak..adoi..tencen nye.runsing pale hotak ni... td lpk mamak jap..mcm bese lah sape ag kalo bkn geng2 aku..lame ar gak..mkn lapo katekan..sok mybe akak aku ambik aku ptg n tros buke kat s.alm.. tdlpk..story bout love..aku dego cte2 kpl dieowng..bhagia je... aku??? mmm nthlah..dego je la... best je dieowng nan bf dieowng sume.sekepale je... da la malas nak pkr..ag pkr ag runsing... k la mau tdo la... nanty aku update ag blog ni..bye..luv u!


-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment