Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

berbuka puasa




















arini aku buke puasa dgn pqa, zda, ezaty n zul...kat padng s.alm dpn library 2... sblm 2 p bazar kat stdium s.alm.. jem ar gak..biasalah first pose kan... byk gile gerai bukak..aku just mkn nasi ayam n air tmbikai dan jg kelapa.. coz x tau nak mkn pe kan.. aku nan zda p sane bkn nak tgk mknan tp ushar mamat encem..pergh!!! cuci mate kot... encm2 gile lah...adoi nanie!! gatai tol.. best ar gak coz first tme aku buka pose nan zaty n pqa nport tmpt buke pon terbaik lah.. sblm buke smptlah jgk kiteowng snap2 pic kan... byk ar gak..coz masing2 bwk camera kan...hahha byk ar gak gmbr2 aku.. gile bergmbr la katekan.. abis je mkn p tesco jap. p beli brng untk sahur.. n thn br lik uma... yeyeye sok aku nan zda balik perak coz cuti mid sem..seminggu..best oooooo..x sabar nak lik nk jmpe mak abh... rindu gle2!!! sok nek bas kul 9 mlm.mybe cmpai dlm kul 12 lbh kot..abah saye lah ambik.. bestnye... leh mkn puas2..heheheh..k lah mau tdo dlu k.. nanty aku updte blog ni ag... luv u...


-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment