Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

berbuka puasa di IKEA








Ari ni buke puase kat ikea... aku pqa zda n bf2 dieowng sume... coz da lame x makn meatblls kan..pergh dpt mkn td..lazat kot!! sume aku mkn..kek daim la... muffin la..meatblls la..mcm2... kenyng kot... lps mkn kiteowng round2 satu ikea n snap2 gmbr... memng byk gle snap gmbr..kiteowng ni memng gle bergambr k... sampaikan sume orng pandang pelik je kat kiteowng 2... batak x panh p ikea katekan..hahhaa... lame ar gak... happy gle..n arini jgk lah aku period... sedih gle.. huhuhu..bkn aku sorng je..zda n zati pon same..so pqa ko x de geng la.. hhaha... anywy memng happy gle lk kat ikea nan borak2 bodoh je..merepk je.. hhahaha...






-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment