Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

sakit hati..

aku x tau la nape mlm td aku tol2 sakit hati yg teramat cgt..cmpaikan aku leh menangs... mybe aku jeles kot nan orng yg aku ske.. nthlah..aku ske die tp die da ade gf... x pelah..asal die bahagia aku pon tumpang happy ok... jglah die baik2... n aku try cube lpekan ko n anggp ko sebagai kawn baik aku... ble aku buka page ko mesty aku sakit aty...asal ek??? pelik je..jeles pun ade gak.. tencen2..ya Allah..hentikanlah perasaan aku kat die... hentikan.. n now aku nak enjoy..malas la nk pkr2 bnda ni ag. leh pening pale aku...atleast aku still ade membe sekelilng aku... sayng kornk! luv u... nani be strong babe!! n ape yg happy skunk ni berat aku da turn..dari 48kg skunk da 46 kg..so aku nak try trn ag 3 kg.. aku nak berat aku 43kg... da 4 ari x senth nasi pon... hehhehe... 


-suka duka nanie-

1 comment:

  1. napa la waktu tahun 2010 ni ku tak jompa blog mu nanie.. kalau jumpa confirm ku ngorat dikau.. now tahun 2017.. pasti sudah terlambat...

    ReplyDelete