Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

Orianthi live in KL




sumpah best gile2!!! memng rock abis gle la..enjoy..x sia2 p sane... mase masuk x leh bwk camera so kene lah ambik gmbr kat lua je... yg pegi mase 2 aku zda pqa n zati... zul n membe2 die..sonok la.. dapt tiket free..so jgn lpskan peluang ni lah....

ok..gmbr ni otw nak p kl live..kene jalan kaki cikit... takut jalan jem..jao ar gak..tp demi ORIANTHI!!!! 





                                        


                                                      




gmbr kat ats ni lps abis show orianthi....memng terbaik... berpeluh2 babe! hehhe..she rock la!!! actually byk ag gmbr..so aku ambik gmbr yg pentng2 je... hhehehe... nak tau x..gmbr ZATI paling byk okie! gile glamour tol minah 2..hahhahaa... lps abis show...akiteowng sume p mkn... balik dlm kul 2 pg kot..sok da la class Proff Hashim k...sumpah ngantuk gile la...balik2 je..tros tdo x hingat DUNIA!!!!! letih gle k...


-suka duka nanie-




No comments:

Post a Comment