Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

cuti abis...

da seminggu aku x updte blog k..coz duk uma akak aku..melayan budak kecik je.. jeles la..sume orng shoppng raye..tp aku?? pakai je la bj ape yg ade... bkn x nak beli..tp no money la... nanty la..dapt je duit..sume aku nak beli..hhaha... da seminggu aku x mkn nasi...agak pedih gak la pert ni..coz da lame x mkn nasi kan..x pe2... aku leh wat!! heheh... duk uma akak aku abis tgn aku gatal2.. bengkak2 tgn aku... sakit ooo.pedih pon ade... benci tol... pose ag brape ari je ag..next week da raye! pegh! kejap gle pose k..x sabo nak raye.. daptlah cuti seminggu je..jdlah..arini x tau nak buke kat ne..aym penyet kot.terbeik... 


-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment