Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

tentang diri aku..

actually aku x tau ape yg sebenrnye yg aku nak.. somtms aku terase aku ni penh berpura2 nan duniawi...aku ni mcm x de pendirian tetp je.. bosan la..aku x tau ape yg sebenanye aku nak dlm diri aku ni... nthlah.. satu kes.. kadng2 2 aku teringn nak pakai tudung... n x nak bukak2 da.. kadng2 2 aku nak free hair je.. coz malas nak pakai tudng... 2 bkn pendirian x tetp kan... pening2... n thn aku tanye pendpt membe2 aku padahal ni tentng diri aku..aku yg tentukan bkn kawn ke ape ke bf ke... tp AKU!! pening tol la... ble tgk orng pakai tudung lawa cikit..mcm nak pakai tudung je... nle tgk orng rmbt lawa gile nak rmbt lawa lak..adoii.. x ke menyusahkan orng je.. sampai skunk aku terpikir bnda ni je... ya allh.. bukekanlah pintu hati aku ni.. bgtau mane yg bagus... semestinye bertudung kan... tp HATI ni... uisshhh   payah dowh... x pelah.. one day mybe pintu hati aku terbuka untuk bertudng untk selamanye..insyaallh... amin... 


-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment