Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

lapar! lapar! lapar!

okie...kiteowng cadang mlm ni nak p unisel ade mkn2 untk hari raya..da excitd nak p tbe2 ujn agak lbt jgk la..kalo redah gerenti bshnyelah..so batalkan niat nak p sane.. kiteowng cadng mkn kat kdai je la... sempatlah la jgk aku tdo dlm setengh jam.. coz menahan lapo.. bgn2 ujn x berenti..adoiii tolnglah..aku da lapo cgt da ni..mcm2 dlm fikirn aku nak mkn je..nasi hakim la..mancongkm la.. ape la 2 la ni la.. mcm2 la..nasi lemak la... adoi..bilelah ujn nak berenti ni... cedt da la x de... susa2..


kalolah dapt mkn nasi lemak time2 ujan mcm ni..sumpah layan kot!!! aduhai...

-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment