Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

jalan2 mengedik.

arini aku,zda,pqa n zati p sunwy coz nak teman zda p beli brg... agpon arini class cancel so ape ag duk uma boring jalan2 je la walaupn x de duit kan.. cuci mate je la.. nak tunggu duit mask memng lmbt la..adoi.lame ar gak lpk kat sunwy... td jmpe jap hafiz p mkn nan die kat aym penyet... thnkzz belanje mkn... lps lpk nan die aku pon kmbali nan kawn2 aku ape ag snap2 gmbr je la kejenye... jaln2 smpai kaki nak tercabut brlah lik uma..sampai je uma on9 jap n thn tdo...letoh kot..hhehe... ape2 hal sonok arini..ag satu aku da berkenan satu jam ni kat FOSSIL aduhaiiii terbaik lah! nak tau harganye brape??? RM375... agak2 mura x??? tp sumpah memng cantik...nak beliii!!!!!!!!!!!!.... duit  x de so senyp la nanie!


-suka duka nanie-

No comments:

Post a Comment