Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

sorry..

aku tau aku byk wat salah kat ko... aku sedr perangai aku ni x lah sebaik gurl2 len.... aku x sesuai nan kau.. kau terlalu baik bg aku.. aku rase ko leh jmpe yg lebih better dr aku... jgn cr mcm aku da la.. aku doakan ko hidp bahgia .. ko jglah diri baik2 k... kite leh jd kawn wat selame2 nye... n thnkzz kau penah bahagiakan aku dlu... n penh sygkan aku.. aku x kan lpekan....aku mintk maaf nan perangai aku n ape yg aku wt ko.. terima kasih penh jdkan aku sebahagian dlm hidp ko... aku hargai cgt... terima kasih kau jg aku nan baik.. sori cgt2 coz aku tol2 x leh teima ko ag... sori cgt..


-skua duka nanie-

No comments:

Post a Comment