Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

update n happy..

da lame gile x updte blog ni kan..beselah bz ckit nak dekt final ni... korng2 kasut yg aku nak 2.. macbeth high cut nye aku da beli!!! yay!! tp x serupe yg aku nak la.. aku beli yg lmtd edtn nye.. harga same je.. rm250.. uish... takut babe nak pakai... bile pkr2 bettr aku beli yg lmtd je... coz harga pon same yg aku nak 2.. coz yg aku nak 2 da ramai cgt orng pakai.. ni la kasut plng mahl aku beli seumr hdp aku ni.. n aku byk beli tudung..almaklumlah... da bertdng skunk kan... hehhe... bj 2 ade la cikit... sua pon ade.. best2... mlm ni tdo pakai kasut la... heheh.da lps ni smpn duit x nak shppng ag k.. cukup nanie!! nk jimat duit coz byk bnda ag pntng aku x beli ag... adoi... k la.. nanty ade cite br aku updte ag k.. bye...


p/s: pt da masyukkk 2 yg happy je...

No comments:

Post a Comment