Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

owh genting...

br first time aku p genting k... batak sungguh...  kiteowng x de la plan cgt... plan2 sok p.. lebih kurang mcm 2 la.. yg p aku zda zati zul n fizzl... nek kete zul... gerak dlm kul 7 lbh..smpai sane dlm kul 9... ya allh! sejuknye..kat s.alm skunk ni panas cgt kot... heheh... kiteowng sume main.. indoor n outdoor... sume aku nek..puas ati aku... tp mcm nak mati je main.. gugur jantung kot.. hahaha.papehal sonok cgt okie... enjoy n x de pikir masalah... mask semua dlm rm59.. okie la... x de la mahal cgt...seblm p mak fizzl gorng htdg n nuggt breakfst katekan.. tq mak fizzal...kiteowg gerk pulng dlm kul 6 lebih la.. lik2 je semua prt da buni kan... so p la mkn dkt nan uma fizzl... memng sedp tp lpe la ape name kedainye... nanty nak tanye fizzl la.. x mahal cgt pon bese2 je... tp memng best p genting nan kawn2.. PQA!! nanty ko ade duit kite p k... cian pika x p genting... 





actually byk ag..disebbkan tenet lmbt nak mapos.. ni je la aku dpt upld.. 




No comments:

Post a Comment