Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

masalah... masalah...

bile time kite tgh seronk..ade je prblm dtg... aduhai.. leceh,rimas,runsing suem ade..mood trus x de..x nak pikir nanty ag pening.. ble x pikir lak.. nanty bertambh trok... susa tol nak bahagia mcm ni..orng len tgk relax je... bahagia je... jeles.jeles.jeles.. skunk ni pert aku sakit xtau nape.. jgn nak wat hal nak berak sudah..uma da la x de air.. jenuh kang..napelah... orng sekekeling aku ni sumenye bahgia..x de prblm... best je tgk dieowng ni... x dengki tp jeles... bile aku ade prblm aku tol2 rimas gile... rimas cgt..tensennnn... ceptlah cuti sem ni... aku da penat..nak lik perk.. nak rehatkan minda,fizikal sumenye skali.. nak mkn mcm2... bert aku skunk ni kajp nek kjp turn.. penimbng mcm prblm je... br x nak mkn nasi... disebbkan masalh.. mkn je la.tensen.. nak kua... nak kua... korng2 jom kua mengedik!..

No comments:

Post a Comment