Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

pn nazariah

aku : assalamuailaikum mak......hehhee
pn nazariah : wasalam..ahh ko nak pe tanggang?? (tanggang name panggilan aku di rumah)
aku : hhehee nani x cukup duit blanje la... nak duit cikit leh x??
pn nazriah : dasar tanggang... bukan nak tanye aku ni sihat ke, da mati ke, kubur kat mane ke...
aku : oppsss lpe... mak abah sihat?
pn nazariah : dasar anak DERHAKA!!!... hahaha


mak rockkk!!! 
i love u!!
happy mother's day....

1 comment:

  1. nanie...

    malam2 layan shortstory mcm ni buat ana gelak aje...cool gila..

    puan nazariah, nanie ni nampak aje tak betol.tapi dlm hati dia ada macik...

    selamat hari ibu ye macik =)

    alahai tanggang.kikikiki

    ReplyDelete