Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

nur kasih??


muka untuk hilangkan byk stress dalam pale hotak ni... terlalu byk pikirkan assgmnt, duit, assgmnt, duit dan diri ni..penat..penat dan terlalu penat..


nur kasih?

ok.. balik dr class td aku zda n zati kua nan budak2 single ni coz nak hilankan tekanan hidup dieowng ni kiteowng p sunwy je.. x jauh pon.. memng dr semalam da plan nak tgk muvie cite ni..sampai je sunwy tros p beli tiket movie n thn jlan2 p mkn kat tutti frutti lpk2... abis mkn kiteowng tros masuk tgk movie ni..

story nur kasih?? kalo bg aku dari 5 aku bg 4 la.coz totally cite ni sedih actually dalam pade sedih ade jugk lawak la.. x menafikan memng meleleh la tgk cite ni... best tp ade part mcm slow cikit la...aku tgk girls2 dlm movie 2 x sah la kalo tgn dieowng x pegang tisu kan termasuk la aku ni walaupon kadng2 aku ni hati batu sometimes terkeluarlah sedihnye kan...cite ni menunjukkan pengorbanan suami terhadap isteri die dan sama jgk pergorbanan isteri terhadap suami.. Ya Allah adakah aku akan dapt husband mcm 2...??

cite ni byklah dugaan kat nur n aidil.. korng p la tgk..aku malas nak cite.. nanty cite x best lak kan..aish... sedih2..



No comments:

Post a Comment