Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

rinduu..rindu...



ya allah...rindunye nak budak ni.. tuhan je tau mcm ne perasaan aku ni.. cian die.. da la mak die p london 10 hari... hari2 nangis nak mama papa die... sabr ek gibong... isnin ni mama lik la.. mamachu x dpt nak teman naufal maen2.. mamachu ade class syg... jgn nakal2.. jgn wt abh opah mara tau gibong...

bilelah aku ni tol2 free... nak lik... nak jmpe gibong ni... name die naufal... family kiteowng panggil die gibong.. gibong ni maksdnye mcm sayangg la... 

nak kiss die puas2... alahai rindunye aku kat ko.. ari2 ingt kat ko ni... cian die... x de kwn nak maen nan die... sbr tau syng... mamachu syng naufal ni..

mwahhhhhhh.........

No comments:

Post a Comment