Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

perempuan yang perangai mcm BABI!

cukup bagus aku nan zda bersihkan toilet buang pad ko yg berdarah 2.. ngan buang merate2 nye...setan ni umurnye da 28... patutlah x kahwin kalo da perangai mcm SETAN IBLIS!.. tolonglag pale hotak ko ni matang cikit... aish.... panas lak hati aku ni.. mcm nak p bilik die skunk lempang laju kat muke die n thn blah mcm 2 je... kimak.kimak..kimak... ko da leh cri uma len kot... bodo  setan!... nak suh kiteowng bersihkan toilet hari2 lak... ko lak nak wt pe??? berak je..... x pe...x kesah..aku nan zda ni baik cgt... ponggong ko pon kiteowng leh cuci... ko kan pemalas... eeeee apelah aku merepak ni... aku bukan pe.. aku tol2 tgh panasss ni... x yah kot ko nak perangai mcm budak2.. zda pon ngh panas hati skunk ni.... kiteowng tego care baik.. jgn buang sampah.jgn biarkan bj rendam lame2.. tp 2 pon ko nak sentap payah gak... orng len pon nak gne gak toilet 2.. bukan ko sorng je nak gune... time kiteowng cuti sem..3 minggu... x kan selame 3 minggu ko langsng x cuci toilet... alasan bz je.. pale hotak ko setan!! sbtu ahad ko wt pe je?? besokan tetek ko??? kimak la! .... da la... lps cuti brng aku byk hilang.perfume,jam,kasut,,, sape yg curi memng ko anak BABI la... .




mood: sorilah babe.. aku tol2 ngh panas ni,... 

No comments:

Post a Comment