Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
alhamdullilah............

Graphic reproduction-settle...
Digital Packaging-settle
Multimedia design-settle
Techinical english 2-10/3/2011 (9.00 a.m) exam
Electronic print publishing-settle, tinggl presentation isnin ni...
Photo 1- tinggal shutter speed...

walaupon ade ag 3 yg belum selesai.. skunk ni aku da lega cikit la... sebelum ni mak ai... penat kot. p print siang malam... wak keje sampai kul 3 4 pagi.. letih yang teramat.... penat...x sabr nak cuti... 3 minggu cuti... bulan 4 br masuk sem 3.. cepatnye da sem 3... pejam celik pejam celik da practikal.. haha mase terlalu pantas kot... belajr makin lame makin susa... x pe.. insyaalh aku leh wat.. don't give up nanie... 

ptg td class gambit.. just presentation... ok je.. lps ni dak2 class x dpt la nak tgk muke die ag kan... setakat ni die la lec paling popularrrrrrr bagi BG11 A... semua orng berebut nak kat die... hahah gedik tol korng ni kan....

dan esok 5/3/2011 aku zda pka n zati the geng akan buka booth kat uma dieowng.. hope ramailah datng kan.. n br first time aku zda n pka beniage ni... ala jual bj bundle katekan... x pe lah janji kite enjoy k... 


hey ladies!!! jmpe esok ok!!

No comments:

Post a Comment