Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
aku wat blog ni sekkadar suka2.... aku dr zaman sekolah ag suke tulis2 diari ni... almaklumlah dulu time skolah bute IT... skunk x buta cgt pon... hahha... blog ni lah tempat aku luahkan isi hati aku... ade setangah orng ni suke  stalker blog aku n thn bahan2 aku... perli2 aku... mcm nak sepak je... tp aku biakanlah... lantaklah ape orng nak kate janji aku suke lah.... hahha..mmmm alhamdullilah keje2 byk da hantar tinggl ag 2 subject je untuk di hantar n 10/3/2011 exam techinical english2... kirenye sok last class english.. aisehhh!! x leh da nak tgk die ag... huhu.... ya allah! x sabarnye nak cuti.. nak kua dari s.alam ni... da serabut pikir kerja n duit... duit byk abis.. x pelah... demi keje bukannye p berfoya2... hehhe... nak lik perak,,nak jumpa mak abah... rindunye kat dieowng.. lik sane leh dapt mkn sedp2.. bestnye... cepatlah abis sem ni.. cuti  pon 3 minggu... mcm x cukup je... huhu... 

hye2... for ladies.. 5,6 march nisabtu n ahad dtglah kat uma zati n pka kiteowng ade wat garage sale.. maybe aku zda n pka turut padang jugak.. beniaga.... datanglah k... bawaklah mak ayah atok nenek anak,anak sedara,cucu,cicit,, hehhe datang2... ok! jumpa sabtu ni ok

luv u~

No comments:

Post a Comment