Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

Zared Sapiyah's


zared walaupon aku kenal ko time kite skolah x bermakne aku lupekan ko.. bile aku tgk ko... ko happy je nan life ko mcm x de prblm je... tp.. aku x sangka lak ko sakit.. ko simpn sakit ko 2 tahun... n now aku dengar berita ko koma.. sakit thyroitd... n thn aku dengar ag.. jantung buah pinggang ko da x berfungsi... ya allah!!! nape?? nape?? dan nyawa ko hanye menggunakan mechine je... aku sedih la... sedih cgt sampai aku nan zda x terkata... terkejut ok... ade dengar jgk... doktr kate da x de harapan.. ya allah... zared aku tau ko kuat ... mcm aku kenal ko time skolah dulu... aku tau.... aku doakan kau cepat..cepat...cepat...cepat sedar n sembuh,...insyaallah aku dan zda akan dtg jmpe ko.... 

insyaallah... zared tunggu kiteowng datng ok... 


22/2/2011
aku terkilan coz x dpt nak tgk zarith... jumaat zarith meninggal dunia pada pukul 4 pagi.. 
al-fatihah...

No comments:

Post a Comment