Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
bilelah aku ni nak berjaya kalo ade sikap M je dlm hidup aku ni... kadng2 nak mandi pon malas.. ni kan pulak belajr.. adoi.... mcm ne ek nak buang sikap 2... usaha jgk nak berjaya.. sehari due je la... lps 2... harammmmm.... mmm.. nanie2.. kalo mak bpk aku tau.. mau diparangnye aku.. lebih2 mak aku.. aduhai saleha!..sj je nak update blog ni.. boring2 kan... aku nan zda selalu pikir... hari2 lah... apelah keje kiteowng nanty?? bile lah nak kahwin.. hhaha.. gatai nokkk.... makin lame hidup makin susah.. harga barng sume naik.. kalolah x de keje... apelah aku nak mkn nanty... kahwin??? simpn hasrat ko je la nanie... umur makin lame makin tue... tgn pon da timbul urat (maknenye tue la 2)... hehe... kawan2 len da kahwin aku?? duk pikir keje pe.. hahhaha eeee takutnye... aku x nak la mcm 2... aku nak la ade uma sendiri kete sendiri harta sendiri.. kirenye semua lengkap dlm kehidupan aku so aku x wso da... tp disebabkan sikap M ni.. berjayakah aku nanty... aduhai.. final da nak dekat.. tp byk MAIN... MALAS.... ... ko ni nanie rajinlah cikit... jgn malas..

No comments:

Post a Comment