Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
pergh da lame jgk kan aku x update. sebelum terlambat tp rasenye da terlambat kot. ah! aku x peduli nak ckp gak!! HAPPY NEW YEAR!!.... weh nak cte ni.. ptg td.. mase nak p lpk MR JUNIOR... terrrnampak la sorng gurl ni style bg aku... bertudung... tp yg best nye die dak fixie.. pink ok!!! tbe2 la aku mengidamm nak fixie.. mkn xbash.. tpu x kenyang.. mkn x lena da.. aduhai... sblm ni aku minat fixie...tp biase je... nthlah skunk mint gile la walpn aku x de basic cgt la tntng fixie ni yg aku tau kayuh2 je... rm500 leh dpt da... agak murah la jgk kan.. x pe2 aku try tanye family aku dlu.. if dieowng bg.. ape ag nak fixie wane kuningg 1!!!!!!!!!.... hahhaa... ag satu leh la aku bwk bskl ari2 sihat a sikit tubuh bdn aku ni.. x delah mkn gemuk kan... ok.. aku cube try tanye bpk aku dlu.. nth2 nanty die suh aku ambim je bskl die 2.. x nak lah.. x best la... ag satu next week aku da strt cuti sem tp seminggu je la.. so aku berade di PERAK... yahoooo.... relax la cikit pale hotk aku nanty,,, hehehe... x de serbt mcm sekarng.. da x sabr nak lik da ni.... teanang2!!... papehal first lik perk nak p tanye membe abg aku pasai fixie ni coz die ade bukak kedai bskl... mak abah...plssssssss!! boleh lah.. ek..ek..ek.... mekasih luv u...!!

ni smart tp kuning ag smartx pon putih.. OMG!!!

 adoii..adoi....  nak!

p/s: nak cgt fixie... x kire nak jgk.. nak jgk.....

No comments:

Post a Comment