Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

bf saya...


ok..this my fixie... da nak mask 3 minggu kot aku pakai.. tp jarang pakai la. coz x de mase la balik class da penat.. nanty tol2 free aku gune nan sesugguhnyeee... heheh... bukan aku nak cgt pon berfixie ni.. actually aku saje2 je.. ye la boring duk uma kan.. so ade fixie ni leh ar gak aku round2 taman aku ni kan.. hehe.ari 2 kayuh nak p jmpe saufique johar kat khulafa.. mak ai.. pancit dennn..penat kot.. ... ag satu boring la kayuh sorng2 kalo ade membe sonok gak.. x de la boring kan... 

-fixie aku pakai brek... hhhaa aku x pandai ag la nak brek gne kaki kan... takut aku,,, bialah dulu pakai brek.. rase da ok... br bukak.. fixie aku ni agak rendah ar gak.. tp aku still ag terjongket coz aku kan BANTOT!.. huhu... cian kat aku.. ade sape2 nak ride s.alm ajak2 la aku.. gugurl saje la.. ok!

No comments:

Post a Comment