Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
cinta?? ape 2 cinta?? leh terangkan kat aku ape 2 cinta?? 

tp baru aku sedar ape 2 cinta?? haha geli lak aku kan cite bab cinta niyh.. aku bukanlah nak jiwang malam2 buta ni kan.. tp aku nak kongsikan satu cite kat korng... 

kiteowng da kwn lame dr zamn myspace ag... x tau mcm ne kiteowng leh rapt.. mybe hari2 chat kat ym nan die.. selame kenal sekali je jmpe die kat putrajaya,, 2 pon kejap cgt... die selalu cite masalah die,family die, gf die kat aku.. mybe dr ctu kiteowng rapt.. aku pon mcm 2 gak... if ade prblm slalu gak bgtau aku... aku suke die coz die ambik berat pasai kat aku.. tp aku x delah pikir smpai suke cgt2 kat die..coz time 2 die ade gf ag.. x pelah...selalu gak mesej n call die.. lame ar jgk sembng2 kan... sampaikan kadng2 2 ble aku antr mesj mesty gf die reply mcm mara2 la gak.. x pelah aku faham.. n thn lps 2 die say sori kat aku.. hahha...one day die bgtau aku die nan gf die da break coz  gf die ade laki lain... be strong babe...

makin lame makin rapt... lps je aku abis belajar dip.. aku keje kan die slalu gak call tp aku jarng angkat coz aku penat kan... sori..  dlm sebulan 2 mesty die ade call aku... tp....sejak aku smbng belajar.. kiteowg da x mcm dulu da... last die call aku 2 3 buln lps la... smpailah skunk lngsng x call aku.. aku mesj die x reply... komen2 kat fb die x reply... aku terpikir gak nape ek.. die da lupe kat aku ke??? x pelah aku sabr je la.. setiap kali aku on9 mesty sekali aku page die...kalo die on9 aku tunggu die chat nan aku... tp...... (faham2 je la)

setiap hari tgk gmbr die.. mybe aku rindu kat die... mesj kat inbox die x reply... nak wat mcm ne kan.. nthlah td tbe2 terdetik hati aku ni nak cgt tgk page die....nak cgtlah kan... mule2 tgk gmbr die... sume2 lah tgk.. tgk friends2 die.. jd stalkers jap.. haha alih2 aku tgk in relationship................... fullstop! terdiam!baru aku faham nape die lngsng x reply mesj aku ke. ape ke...aku da phm... sakitnye... sakit cgt... nape ek?? aku suke kat die ke?? kalo aku x ske die asal aku mcm sedih n sakit hati?? asal ar???sedih cgt!... nape die lngsng x bgtau aku yg die da ade gf?? nape? .......

tq so much coz x bgtau aku ko da ade gf ... tq ... aku x jeles ... tp aku sedih.. 2 je leh aku bgtau ko.. ya! aku suka kau! .... xpelah.... aku fhm... ko jglah die baik2.. syg die sungguh2... aku tau ko seorng yg baik cgt... aku doakan ko bahgia k... aku tau ko x kan bc bnda2 karut ni... ko jglah diri ko k.... mungkin hari ni last aku tgk page ko... coz aku x nak sakit hati ag....bye... tq penah jdkan aku sahabat ko... ko terlalu baik... tq..

x salah kan kalo kite suke seseorng.. tp ni lah hasilnye... last2 kite yg sakit.... mmmm nani2... br aku fhm mcm ne orng frust, sedih, mcm2 lah.. dulu x de la rase mcm ni cgt kan... klakr kan?? xpelah.. nak wat mcm ne.. yg penting family, kawan2 aku sentiase ade disekekeling aku....i luv u... fullstop...

No comments:

Post a Comment