Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..
bukan aku x nak bercinta. tp aku takut.. takut... aku ni cept bosan.. aku x tau mcm ne korng le couple smpai 2 3 thn.. ajarlah aku mcm ne korang syg bf2 korng... faham satu sama lain.. ajarlah aku... membe2 aku suh cgt aku cari bf cept.. aku bukan x nak cari tp aku takut la... palng takut.. cepat bosan... aku senng syg orng dan aku plng senang benci orng... serius ckp wat mase ni aku tol2 x de pikr nak becinta ag... byk ag yg blm aku settle ag... dan aku lbh selesa wat masa ni...kadng2 2 aku cube nak cari tp bile aku pikir2 x nak la.. aku takut... asal ar?? ble tgk orng bahagia mesty aku teringat kenangan dlu... sedih ar gak.. tp nak wat mcm ne.. aku kenelah kuat.. x pelah nanie.. ade jodoh adelah... insyaallh... mybe wt mase ni pintu aty aku x bukak untuk sape2 kot.. one day ade la 2.. just tunggu je la... x salah menunggu...sori if i x terima sape2 wat mase ni... better kwn je k... i x nak u tunggu i.. i takut one day u yg kecewa nanty.. sori.. i lebh selesa kawn nan u... i doakan u dapt someone yg lebh ok dari i k...ade jodoh antara kite adelah... ok... sori..sori..sori.. kite kawan k!

No comments:

Post a Comment