Followers

SAYA LAH NIE CIK ADIK MANIS..

My photo
aku suke memerhatikan pergerakan dan juga perangai manusia di sekekeling aku...tp aku adalah wanita biasa..

kau buat aku gile major 1....

hari ni hari ke2 masuk class.. sem baru sem 4.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........(panjang x tapi aku 2??) tapi subject sumpah semua mcm nak pecah otak yang hampir nak pecah ni... x tahan dowh.. mcm nak berenti belajar pon ade.. aku x tau samaada aku leh handle ke x sem ni.. hari ke2 ni da mcm esok degree show... byk kot kene wat.. art direction and story board sem ni kene wat cinimine.inspirasi palestin (penutup nye) so dr hari ni kene pikir short film ape yg aku kene wat... kene wat mantopppp... mantop gile kau! pecah otak aku dibuatnye,,major 1 lak x leh nak ckp lah... susa kot.... susa gile.. tapi kalo kite percaye diri sendiri yg kite leh wat mesty kite leh wat tp kene tahan x tahan la.. yang ajar en ibrahim n dekan.. bukan calang2 oranglah kan... susa la.. sok lak major 1 ag... weeehhh tolonglah aku major 1 ni aku kene wat ape... kempen? services? hospility? restaurant food?? public? aik susa lah...

aku n zda da diam la.. balik je uma x bercakap.. ingat!! bukan kiteowng gadoh la.. tapi pikir ape nak wt untuk major 1 ni... leceh.. x leh main2 la sem ni... ok.. sesiape yg single aku rase sem ni jgn harap a ko nak cari laki.. x de mase kot.. class smpai mlm.. x de life sem ni.. btol2 busy nan subject2 ni semua.. n korng x akan ade mase nak pikir laki kot... asal pandang laki teringat keje... baru nak ngorat teringat keje... menci lah mcm ni weehhh.....x peah ag bagus.. x de lah ingt laki cgt...

hari ini da 4 orng tegur aku mengatakan aku ni da berisi...maaaaaiiiggoooddd.... sumpah nak diet... maluuu kot... aku pon terase gemuk.. ala x ske lah wehh... malu..malu..malu....

aku raselah kan sem ni btol2 byk pakai duit la... mesty banyak punyelah.. x pe nanty simpan duit 2.. (letak tgn kat bahu mate pandang atas)/.. kalo leh simpan lah kan..kan.kan..

-k la aku nak pikir major 1 aku kene wat pe-..

No comments:

Post a Comment